Producenci
Centrum obsługi

Infolinia:


tel: 48 22 670 22 53

tel: 501 434 950 Krzysztof

tel: 508 262 592 Paweł

tel: 696 181 672 Roman

 


Czynna: 8:00 - 16:00

e-mail: accs.sklep@accs.sklep.pl

Reklamacje

§ 1. Reklamacje dotyczące Towarów

  1. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
  2. ACCS Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres accs@accs.waw.pl. ACCS Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  4. Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji towaru lub oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań (wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki).
  5. ACCS Sp. z o.o. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

§ 2. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. ACCS Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić ACCS Sp z o.o. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  4. ACCS Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Pobierz formularz zwrotu

Pełny regulamin przeczytasz pod tym linkiem.

Produkt dnia
Czapka dziecięca BARTS Nancy Beanie black 53
Czapka dziecięca BARTS Nancy Beanie black 53
90,00 zł 40,00 zł
szt.
Kask narciarski CASCO SP-2 Visor Polarized navy black XL
Kask narciarski CASCO SP-2 Visor Polarized navy black XL
1 190,00 zł 1 070,00 zł
szt.
Tarcza dart SUNFLEX Spirit elektroniczna
Tarcza dart SUNFLEX Spirit elektroniczna
420,00 zł 340,00 zł
szt.
Kije Nordic Walking VIPOLE Vario Top Click green P20 450
Kije Nordic Walking VIPOLE Vario Top Click green P20 450
220,00 zł 190,00 zł
szt.
Rakietka do tenisa stołowego SUNFLEX Yiu Kwan To 10378
Rakietka do tenisa stołowego SUNFLEX Yiu Kwan To 10378
190,00 zł 155,00 zł
szt.
Kask narciarski CASCO CX-3 Icecube violet M
Kask narciarski CASCO CX-3 Icecube violet M
790,00 zł 340,00 zł
szt.
Czapka NORDBRON Wendsor Beanie black
Czapka NORDBRON Wendsor Beanie black
100,00 zł 80,00 zł
szt.
Nakładka na kask COOLCASC Animals Octopus
Nakładka na kask COOLCASC Animals Octopus
135,00 zł 105,00 zł
szt.
Nakładka na gogle COOLCASC Coolmasc Crazy Animal
Nakładka na gogle COOLCASC Coolmasc Crazy Animal
65,00 zł 52,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Rabat

TWOJA OPINIA JEST DLA NAS CENNA!

Po otrzymaniu od nas Twojego zamówienia poprosimy Cię mailem, abyś podzielił się wrażeniami z zakupów w naszym sklepie i ocenił nasze produkty. Odwdzięczymy się rabatem na następne zakupy w wysokości 10% (za opinie ze zdjęciem) lub 5% (za opinie bez zdjęć).

Sklep internetowy Shoper.pl