Producenci
Centrum obsługi

Infolinia:
tel: 48 22 670 22 53

tel: 508 262 592 Paweł

tel: 696 181 672 Roman

tel: 696 181 742 Kamil


Czynna: 8:00 - 16:00

e-mail: accs.sklep@accs.sklep.pl

Reklamacje

§ 1. Reklamacje dotyczące Towarów

  1. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
  2. ACCS Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres accs@accs.waw.pl. ACCS Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  4. Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji towaru lub oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań (wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki).
  5. ACCS Sp. z o.o. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

§ 2. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. ACCS Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić ACCS Sp z o.o. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  4. ACCS Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Pobierz formularz zwrotu

Pełny regulamin przeczytasz pod tym linkiem.

Produkt dnia
ZESTAW SWEDISH LEGENDS 700
ZESTAW SWEDISH LEGENDS 700
210,00 zł 145,00 zł
szt.
QRC 500+ 2 U
QRC 500+ 2 U
125,00 zł 65,00 zł
szt.
Kask narciaski CASCO SP-6 AIRWOLF CAMO BLACK-GREY L
Kask narciaski CASCO SP-6 AIRWOLF CAMO BLACK-GREY L
990,00 zł 790,00 zł
szt.
KAMIKAZE KIDS 53 BLUE
KAMIKAZE KIDS 53 BLUE
125,00 zł 95,00 zł
szt.
ICEFISHER 45L DEEP GREEN
ICEFISHER 45L DEEP GREEN
550,00 zł 390,00 zł
szt.
ALPINE ENERGY 66-108cm JUNIOR
ALPINE ENERGY 66-108cm JUNIOR
135,00 zł 85,00 zł
szt.
CX-3 ICECUBE VIOLET M
CX-3 ICECUBE VIOLET M
690,00 zł 260,00 zł
szt.
MOUNTAIN ADVENTURE RED 64-135cm
MOUNTAIN ADVENTURE RED 64-135cm
150,00 zł 95,00 zł
szt.
SAVOY KAMIKAZE CHAMPANE
SAVOY KAMIKAZE CHAMPANE
185,00 zł 95,00 zł
szt.
NAKŁADKA NA KASK MOUSE
NAKŁADKA NA KASK MOUSE
120,00 zł 95,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl