Producenci
Centrum obsługi

Infolinia:
tel: 48 22 670 22 53

tel: 508 262 592 Paweł

tel: 696 181 672 Roman

tel: 696 181 742 Kamil


Czynna: 8:00 - 16:00

e-mail: accs.sklep@accs.sklep.pl

Reklamacje

§ 1. Reklamacje dotyczące Towarów

  1. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
  2. ACCS Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres accs@accs.waw.pl. ACCS Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  4. Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji towaru lub oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań (wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki).
  5. ACCS Sp. z o.o. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

§ 2. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. ACCS Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić ACCS Sp z o.o. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  4. ACCS Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Pobierz formularz zwrotu

Pełny regulamin przeczytasz pod tym linkiem.

Produkt dnia
Kask narciarski CASCO SP-3 Airwolf Racing black/red M
Kask narciarski CASCO SP-3 Airwolf Racing black/red M
990,00 zł 490,00 zł
szt.
Trenażer AB SCHILDKRÖT AB Trainer "Classic"
Trenażer AB SCHILDKRÖT AB Trainer "Classic"
185,00 zł 135,00 zł
szt.
Czapka BARTS Janna Beanie midnight
Czapka BARTS Janna Beanie midnight
125,00 zł 75,00 zł
szt.
Czapka dziecięca BARTS Rainbow Beanie white 55
Czapka dziecięca BARTS Rainbow Beanie white 55
85,00 zł 50,00 zł
szt.
Nakładka na kask COOLCASC Animals Butterfly
Nakładka na kask COOLCASC Animals Butterfly
120,00 zł 95,00 zł
szt.
Rakietka DONIC-SCHILDKRÖT QRC 500 + 2U (+2 okładziny)
Rakietka DONIC-SCHILDKRÖT QRC 500 + 2U (+2 okładziny)
125,00 zł 65,00 zł
szt.
Kije Nordic Walking VIPOLE Vario Top Click green P20 450
Kije Nordic Walking VIPOLE Vario Top Click green P20 450
220,00 zł 190,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Rabat

TWOJA OPINIA JEST DLA NAS CENNA!

Po otrzymaniu od nas Twojego zamówienia poprosimy Cię mailem, abyś podzielił się wrażeniami z zakupów w naszym sklepie i ocenił nasze produkty. Odwdzięczymy się rabatem na następne zakupy w wysokości 10% (za opinie ze zdjęciem) lub 5% (za opinie bez zdjęć).

Sklep internetowy Shoper.pl