Producenci
Centrum obsługi

Infolinia:
tel: 48 22 670 22 53

tel: 508 262 592 Paweł

tel: 696 181 672 Roman

tel: 696 181 742 Kamil


Czynna: 8:00 - 16:00

e-mail: accs.sklep@accs.sklep.pl

Reklamacje

§ 1. Reklamacje dotyczące Towarów

  1. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
  2. ACCS Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres accs@accs.waw.pl. ACCS Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  4. Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji towaru lub oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań (wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki).
  5. ACCS Sp. z o.o. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

§ 2. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. ACCS Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić ACCS Sp z o.o. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  4. ACCS Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Pobierz formularz zwrotu

Pełny regulamin przeczytasz pod tym linkiem.

Produkt dnia
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Rabat

TWOJA OPINIA JEST DLA NAS CENNA!

Po otrzymaniu od nas Twojego zamówienia poprosimy Cię mailem, abyś podzielił się wrażeniami z zakupów w naszym sklepie i ocenił nasze produkty. Odwdzięczymy się rabatem na następne zakupy w wysokości 10% (za opinie ze zdjęciem) lub 5% (za opinie bez zdjęć).

Sklep internetowy Shoper.pl